STRONA WIZYTÓWKA

DLA KOGO PRZEZNACZONA JEST STRONA WIZYTÓWKA?


Strona Wizytówka jest oszczędnym rozwiązaniem dla klientów indywidualnych i małych firm, którzy chcą zaistnieć w sieci internetowej. To doskonała odpowiedź na potrzeby osób, które chcą  w zwięzły, profesjonalny i atrakcyjny sposób zaprezentować swoja firmę. Celem tego typu strony jest krótkie streszczenie swoich usług i zachęcenie odwiedzającego strony poprzez call to action do kontaktu telefonicznego lub wysłania formularza kontaktowego z zapytaniem. Może występować jako tylko strona główna z podzielonymi na segmenty/sekcje lub zawierająca podstrony. Jeśli chcesz mieć ekspercką, designerską a przy tym w rozsądnej cenie stronę, nie potrzebując przy tym częstej edycji swojej oferty, to ta oferta jest skierowana do Ciebie. Jeśli chcesz przeznaczyć większy budżet na swoje www, to odpowiednikiem strony Wizytówki będzie wygodna i atrakcyjna dla użytkowników urządzeń mobilnych tzw. strona One Page, wpisująca się w panujące obecne trendy.

STRONA WIZYTÓWKA TO DOSKONAŁE NARZĘDZIE


  • dla specjalistów wolnych zawodów – freelancerów, psychologów, adwokatów, lekarzy, księgowych etc.
  • dla artystów – dla osób tworzących dzieła sztuki np. renowatorzy mebli, architekci wnętrz, graficy komputerowi, plastycy etc.
  • dla nowo powstałych firm – jako test trafności obranej strategi biznesowej w celu upewnienia się właściwej decyzji
  • dla małych i średnich firm już istniejących – które chcą potwierdzić swoją pozycje na rynku w i szerzyć świadomość własnej marki.

ZALETY STRONY WIZYTÓWKI


  • niska cena
  • oryginalna grafika
  • elegancki design
  • dobra komunikacja z klientem
  • szybki czas realizacji
  • czytelny i przejrzysty układ
  • responsywność
  • szybki czas wczytywania się strony w przeglądarce

CO ZAWIERA STRONA TYPU WIZYTÓWKA?


  • stronę główną – przedstawiającą slajder lub zdjęcie z opisem usług i trafnie prowadzącą użytkownika po stronie
  • o firmie/o nas/ – krótka prezentacja firmy wzbudzająca ciekawość i zainteresowanie klienta
  • ofertę – lista produktów bądź usług firmy, cenniki, pakiety, promocje
  • galerię – zaprezentowanie swoich realizacji, projektów lub zdjęcia firmy
  • rekomendacje – opinie zadowolonych klientów
  • odnośniki do linków społecznościowych – powiązanie strony z kontem FB, Instagram, You Tube, etc
  • kontakt – dane kontaktowe + mapka Google

 

Chcesz zbudować wizerunek Twojej firmy w sieci dzięki wizytówce?

strona wizytówka odnosnik do kontaktu