REKLAMA GOOGLE ADWORDS

WYSZUKIWARKA GOOGLE – LIDEREM W SIECI!


Gdybyś zapytał swoich znajomych w jaki sposób wyszukują informacji w sieci lub produktów, które zamierzają zakupić, to większość z pewnością odpowiedziałaby, że korzysta z wyszukiwarki Google. Trudno więc chyba znaleźć lepszy sposób na promocję swoich usług.

Badania marketingowe potwierdzają, że reklama w Google AdWords to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy. Dobrze prowadzona i zaplanowana kampania może przynieść nawet kilkukrotny zwrot z inwestycji.

 

REKLAMA TRADYCYJNA A REKLAMA W INTERNECIE


REKLAMA TRADYCYJNA

  • reklama typu „push” nastawiona na emocje
  • rzadko trafia precyzyjnie do grupy docelowej
  • trudno ocenić jej skuteczność
  • kosztowna, dostępna zwykle dla większych firm

REKLAMA W INTERNECIE

  • reklama typu „pull” nastawiona na informowanie
  • pozwala na dokładne okreslenie grupy docelowej
  • można dokładnie zmierzyć jej skuteczność
  • stosunkowo tania dostępna nawet dla właścicieli drobnych biznesów

 

SYSTEM PAY PER CLIK – PŁACISZ ZA KLIKNIĘCIE


W przypadku reklamy Adwords płacisz dopiero wtedy gdy ktoś jest rzeczywiście zainteresowany Twoja reklama i kliknie w nią. Nie marnujesz tym samym pieniędzy na same wyświetlenia, których efektywność trudno zmierzyć i ocenić.

 

REKLAMA W GOOGLE ADWORDS – CO ZYSKUJESZ?


Podczas trwania kampanii reklamowej Adwords, Twoja strona zajmuje pierwsze pozycje w wyszukiwarce Google. Sukces tkwi w precyzyjnym określeniu grupy docelowej, która będzie potencjalnie zainteresowana Twoją ofertą.

Przygotowując reklamę zwracamy uwagę na odpowiedni typ kampanii, słowa kluczowe oraz opracowujemy chwytliwy tekst reklamowy. Staramy się o treści przemawiające językiem korzyści do klienta i zachęcające do działania przyciski call to action.

REKLAMA W GOOGLE ADWORDS

 

TARGETOWANIE REKLAMY

SKUTECZNIE TARGETUJESZ REKLAMĘ


  • względem wyszukiwanych słów przez Twoich klientów
  • względem odwiedzonych stron przez Twoich klientów
  • względem konkretnych lokalizacji
  • względem urządzeń (smartfony, tablety lub komputery)

 

MASZ PEŁNĄ SWOBODĘ I KONTROLĘ NAD REKLAMĄ


  • możesz wstrzymać kampanię w każdej chwili
  • masz możliwość edycji przekazu reklam w dowolnej chwili
  • masz pełną kontrolę nad budżetem i kosztami
  • ustalasz gdzie i kiedy będą wyświetlać się reklamy

REKLAMA W SIECI

 

SŁOWA KLUCZOWE

ANLIZUJEMY SKUTECZNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWEJ


Podczas prowadzenie kampani reklamowej Adwords monitorujemy następujące czynniki: wyświetlenia, kliknięcia, efektywność treści reklam; miejsca, w których wyświetlane są reklamy; urządzenia na których wyświetlane są reklamy, koszty kampanii, koszt pozyskania klienta oraz wiele innych aspektów dostępnych w statystykach i raportach.

Wycena kampanii Adwords