REKLAMA ADWORDS

CZY REKLAMA ADWORDS JEST DLA CIEBIE?


Zastanawiasz się, jakie korzyści może Ci przynieść Reklama Adwords? Przede wszystkim w ciągu 1 dnia znajdziesz się wysoko w rankingu wyszukiwarki internetowej Google. Masz szansę dotrzeć do użytkowników zainteresowanych Twoja ofertą.
Ponadto jest to optymalne rozwiązanie w przypadku, gdy:

  • Twoja strona internetowa generuje zbyt małą ilość odwiedzin
  • stawiasz pierwsze kroki w swoim nowym biznesie
  • zależy Ci na dotarciu do jak największej liczby potencjalnych klientów
  • wchodzisz na rynek z nową ofertą,

to reklama Google Adwords jest jak najbardziej przeznaczona dla Ciebie!

NA CZYM TO POLEGA?


  • utworzymy i skonfigurujemy Twoje konto reklamowe
  • ustalimy cel kampanii
  • wybierzemy słowa kluczowe, po których znajda Cie odbiorcy
  • dobieramy optymalna stawkę za kliknięcie (CPC) lub wyświetlenie (CPM)

ILE KOSZTUJE KLIKNIĘCIE W REKLAMĘ?


Każdy, kto rozpoczyna reklamę Google Adwords zastanawia się: ile to może kosztować? Niestety nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Kliknięcia maja bardzo szeroki wachlarz cenowy, już od kilkunastu groszy do kilkunastu złotych. Składa się na to wiele czynników: jaki budżet jesteś w stanie przeznaczyć, w jakiej branży pracujesz i co chcesz osiągnąć. Dużo zależy od konkurencyjności wybranych fraz kluczowych. O najwyższe i najbardziej popularne pozycje w wynikach wyszukiwania walczy wielu reklamodawców, dlatego aby wygrać w aukcji trzeba zapłacić wysoka stawkę za kliknięcie. Przy mniejszej konkurencji na dane słowo kluczowe, stawka za klikniecie zmniejsza się. Dlatego trudno jest określić ile kosztuje reklama Google Adwords. Stwierdzić można, że tyle ile na nią przeznaczysz. Skuteczna analiza i optymalizacja reklamy również wpływa na generowanie niższych kosztów reklamy. Dlatego jeśli nie mamy doświadczenia w prowadzeniu kampanii lub brakuje nam czasu, lepiej jest to zlecić specjalistom.

NA CZYM POLEGA RANKING REKLAMY?


W przypadku reklamy Adwords nie zawsze jest tak, że aukcję wygrywa ten reklamodawca, który zapłaci najwięcej. Aukcja to moment, w którym wpisujemy do wyszukiwarki interesującą nas frazę dotyczącą danej usługi lub produktu. Jej celem jest określenie, które reklamy i w jakiej kolejności wyświetlą się nam w wynikach wyszukiwania. Podstawowe dwa elementy, które wpływają na ranking reklamy to deklarowana stawka i wynik jakości (trafność użytych słów kluczowych). W ten sposób w ułamku sekundy system Google Adwords przeprowadza aukcję, ustalając w rzeczywistym czasie koszt i pozycję reklamy.

JAK WYCENIAMY KAMPANIĘ REKLAMOWA ADWORDS?


Decydując się na promocje swoich produktów/usług za pomocą  Reklamy Adwords masz dużą swobodę w ustaleniu budżetu reklamowego.  To Ty decydujesz jaką kwotę, chcesz przeznaczyć na reklamę. W każdej chwili możesz również dokonać zmiany budżetu.
Na cenę kampanii reklamowej Google Adwords składa się suma kwot:

  • stawka, jaka decydujesz się przeznaczyć za kliknięcia reklamy
  • wynagrodzenie dla nas za przygotowanie i bieżące zarządzanie kampanią.

Wynagrodzenie dla nas to opłata prowizyjna 20 % od przeznaczonego budżetu na kampanię powyżej 1000zł. Przy kwocie do 1000 zł budżetu pobieramy stałą opłatę 150 zł miesięcznie.

 

Jeśli masz pytania, na które nie znalazłeś tutaj odpowiedzi

Reklama Adwords skontaktuj się z nami